2014. október 10., péntek

GTA SA DYOM - Kaszkadőrmutatványok

San Andreas DYOM tutorial-sorozat, nemcsak kezdőknek. Most néhány kaszkadőrmutatvány elkészítésével ismerkedünk meg. Kifejezetten San Andreas adrenalinfüggőknek!


Robbanós ugrás

1. Beállítjuk a leggyorsabb motort a Cars/Add Cars-ban, ami az 522-es számú. Sérülhetetlenre állítjuk.



2. A motortól jó messzire lerakunk egy rámpát az Objects & Effects/Add Object alatt, rögtön jó is lesz az 1-es számú rámpa.



3. Egy checkpoint karikát emelünk a rámpa magasabb végére az Objectives/Add Objectives/Add Checkpoint-tal.



4. Az Objects & Effects/Add Object-el lerakunk néhány robbanást a rámpa mögé.



5. Objectives/Add Objectives/Add Special env. Objective/Cutscenes/Follow Player-el egy kamerát lerakunk kb. 15-20 méterre a rámpa mögött messzire, a robbanás fele állítjuk, beállítjuk az időtartalmat (jó lesz 5 másodperc), a hatás kedvéért legyen még a beállítás Slow Motion és Skip Fading.



Ha jól csináltunk mindent, akkor ki lehet próbálni. A lényeg, hogy sikerüljön a mutatványos jelenet, ezért a motorral hajts fel a rámpára, ahol a checkpoint van. Ha jól csinálod, akkor a végeredményt a cutscene-videóbejátszásodon meglátod. Úgy, mint a lenti videón.

Tipp

Ha nem akarsz belőle filmjelenetet forgatni, akkor az 5-ös lépésnél ne cutscene-kamerát állíts be, hanem egy checkpoint-ot.

Motorról kiugrani és ejtőernyőzni

Ez már nem jelenet készítésre van, hanem küldetésre. Ennek az a lényege, hogy egy magas épületről, vagy a Délnyugat-San Andreasi hegység legmagasabb pontjáról, a Chiliad-hegyről kirepülni egy rámpán, zuhanás közben kiszállni a motorról, és leejtőernyőzni. Most ebben a tutorialban a Chiliad-hegyről fogunk kaszkadőr mutatvány készítését bemutatni, de bármilyen más magas helység is jó lehet, mint pl. Los Santosban az a torony a helikopterleszállóval.

1. Először is menjünk oda, ahol a mutatványt szeretnénk végrehajtani. Itt most a hegyre megyünk.

2. Lerakunk egy motort (semmit nem kell beállítani rajta) és mellé egy ejtőernyőt.



3. Lerakunk egy rámpát a hegy szélére. A magasabb vége mutasson kifele.



4. Egy karikás Checkpointot tegyünk nem túl messze a rámpa mögé. A magasságát a bal SHIFT+fel nyíllal, nagyítani a bal CTRL+fel/le nyilakkal lehet. Úgy kéne beállítani, hogy majd át lehessen ugrani a motorral.



5. Végül lent a földön valahova tegyünk le egy rendes checkpointot, ahova le kell ejtőernyőzni.



Ki lehet próbálni. Ugyanolyan jól megy, mint az enyém a lenti videómon?


Átugrani egy másik épületre

Ebben a mutatványban csak egy motorral kell átugrani egy épületről a másikra.

1. Keressünk két egymástól nem túl messze álló épületet. A térképen megjelöltem azt, ahol a tutorialt készítettem és a bemutató videót, de biztos van San Andreas három nagyobb városában több alkalmas hely.



2. Az egyik épület tetején rakjunk le egy motort (a leggyorsabbat, az 522-es számút).



3. Az épület szélére rakjunk le egy rámpát, ami a másik épület felé mutasson.



4. A másik épületre, ahova át kell ugrani, tegyünk le egy checkpointot.



Már csak ki kéne próbálni, vagy megnézni az ugratásomat bemutató videómat lent:


Ezen a hárman felül még biztos lehet további ötleteket kitalálni kaszkadőr mutatvány készítéséhez, csak fantázia kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése